Wat zijn roulette strategieën?

Roulette spelen

Roulette is zoals bijna alle casinogames een kansspel. Je kunt er flink wat mee verliezen maar ook flink wat mee winnen. Op de lange termijn is er vaak een thuisvoordeel voor het casino, maar je kunt zeker een mooi bedrag winnen als je het spel goed speelt en een beetje geluk hebt. Om je geluk een handje te helpen en je winkansen te verhogen kan het verstandig zijn om een roulette strategie te kiezen. Aan de hand van deze strategieën kan je bepalen hoeveel je inzet en wanneer je wat inzet. Als je dit goed volgt dan is het statistisch beter mogelijk om winst te pakken en het casino te slim af te zijn. Lees hier dus eens meer over als je graag dit spel speelt of wilt gaan spelen.

Goede inzetsystemen voor roulette

Een voorbeeld van een inzetsysteem voor roulette is de Fibonacci reeks. Als je deze strategie volgt dan zet je in volgens deze getallen reeks: 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13 etc.. Je telt steeds de voorgaande twee getallen bij elkaar op om je inzet te bepalen. Elke keer als je verliest ga je door naar het volgende getal. Als je wint begin je weer bij het begin. Andere voorbeelden van inzetsystemen zijn onder andere de volgende:

  • Martingale systeem
  • Dealers signature
  • Kolommen systeem
  • Pivot
  • Labouchère

Daarnaast zijn er nog vele andere systemen te vinden. Kies vooral een systeem dat past bij jouw speelstijl, maar zeker ook bij jouw budget. Voor sommige methoden moet je namelijk lang door kunnen spelen.

Hoe kun je winst behalen

Roulette winst

Roulette winst

Zoals je al eerder in deze tekst kon lezen is het statistisch gezien slim om een roulette strategie te hebben om je inzet mee te bepalen. Op de lange termijn kan het zich zeker uitbetalen. Het is echter belangrijk om hier aan vast te houden en niet bij het eerste verlies weer van het systeem af te stappen. Je moet natuurlijk ook nog een kleine portie geluk hebben, maar als het meezit kun je op deze manier een leuk bedrag winnen.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.